Bijna klaar!
Hoeveel banden wilt u bestellen?
{{tirecount}}

Aankoop banden{{tirePrice * tirecount}} EUR
Montage{{montagePrice * tirecount}} EUR
Recytyre{{recyclePrice * tirecount}} EUR
Totaal inclusief BTW:{{totalPrice * tirecount}} EUR

245/45 R 19 102V WINTERCONTACT TS 850 P m+s 3pmsf Fr TL
Premium
Energiezuinig
Grip
B
B - 72 dB
WINTERCONTACT TS 850 P m+s 3pmsf Fr
263,01EUR/band
incl. BTW
Recytyre 4,55 EUR/band
Montage 26,70 EUR/band
Maat: 245/45 R 19 102V
{{tirecount}}
Ontwikkeld voor middenklasse en luxevoertuigen en -SUV's
Betere handling op sneeuw dankzij PrecisionPlus
Betere handling op droog wegdek dankzij PowerSipes
Kortere remwegen dankzij ActiveBand
 Verbeterde sneeuwtractie dankzij het S-GRIP-patroon met hoger aantal blokken en lamellen in langsrichting.
Voor meer sneeuwtractie heb je meer sneeuwfrictie nodig. De nieuwe WinterContact™ TS 850 P is uitgerust met een groot aantal blokken en lamellen in langsrichting, die een groter aantal gripranden creëren zodat de sneeuw maximaal wordt opgenomen in de groeven en lamellen voor een hogere sneeuwfrictie. Dat resulteert in een betere sneeuwtractie en kortere remwegen op sneeuw.
Betere handling op sneeuw dankzij PrecisionPlus, een nieuw lamelconcept.
De binnenschouder van winterbanden heeft een sterke invloed op de veiligheid en het rijplezier op besneeuwde wegen. De nieuwe WinterContact™ TS 850 P wordt gekenmerkt door hogere hoeken en een grotere lameldichtheid zodat het aantal gripranden in langsrichting wordt verhoogd. De lamellen kunnen meer sneeuw opnemen en in wrijving omzetten, dat in een grotere stuurnauwkeurigheid resulteert.
Betere rijeigenschappen op droog wegdek dankzij de PowerSipes, een grotere patroonstijfheid en een nieuw flankconcept.
De droge rijkenmerken worden sterk beïnvloed door de stijfheid van het loopvlak. De PowerSipes in de profielblokken aan de buitenzijde van de band zijn ontworpen om de stijfheid van de blokken te verhogen. Daardoor kunnen stuurcommando's met nog meer precisie worden opgevolgd in de bocht. Tegelijk ondersteunen de lamellen en blokken aan de binnenzijde en in het midden van het loopvlak elkaar om nog meer grip te creëren. Dankzij de minder hoge flank worden laterale krachten sneller opgebouwd.

> Kortere remwegen dankzij ActiveBand, een in elkaar grijpende bandstructuur.
Het midden van het loopvlak vertoont een onderbroken bandstructuur die de band in de contactzone sluit. Dankzij dit zogenaamde 'interlocking' effect kantelen de profielblokken niet onder de druk die wordt gegenereerd tijdens het remmen. Onafhankelijk of de weg nu droog of nat is, zorgt dit voor aanzienlijk kortere remwegen.